Условия соглашения

Положення та умови



Для фізичних осіб:

Оплатити товар на сайті можна кредитною карткою або готівкою кур'єру при отриманні товару. При оплаті замовлення кредитною карткою вартість доставки оплачується окремо готівкою кур'єру або транспортній компанії (Регіонам) при отриманні товару згідно з тарифами

 

Для юридичних осіб:

Оплата товару здійснюється безготівковим переказом на поточний рахунок нашої компанії.

Правила приймання товару

При отриманні замовлення дотримуйтесь наступних правил прийому товару:1. Уважно в присутності кур'єра перевірте відповідність товару замовленню: розмір, колір, обладнання.2. Переконайтеся, що виріб має заводське маркування (етикетку).3. Проведіть первинний візуальний огляд виробу.4. У разі виявлення будь-яких невідповідностей ви можете відмовитися від прийняття товару, вказавши кур'єру причину відмови.Пам'ятайте, що не всі товари підлягають поверненню після їх прийняття і оплати (див. розділ «Повернення і обмін товару»).

Повернення та обмін товарів

На підставі Закону «Про захист прав споживачів» можна повернути або обміняти придбаний товар, крім товарів, які не підлягають обміну Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачає право споживача обміняти непродовольчий товар хорошої якості на аналогічний, якщо придбаний товар не вписувався у форму, розміри, стиль, колір, розмір або з інших причин не може бути використаний за призначенням.  не рахуючи дня покупки, якщо продавець не задекларував більш тривалий термін. Обмін товаром здійснюється, якщо він не був використаний і якщо зберігається його товарний вигляд, споживчі властивості, печатки, етикетки і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну бажаного товару немає в продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу і отримати відшкодування.

Однак не кожен товар можна обміняти (повернути) таким чином. Кабінет Міністрів України затвердив перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню (Постанова Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. No 172). До таких продуктів відносяться:

  • Продукти.
  • Ліки.
  • Гігієнічні предмети.
  • Фотоплівки, фотографічні таблички, фотопапір.
  • Корсетні товари.
  • Парфумерно-косметична продукція.
  • Вироби з пір'яного пуху.
  • Дитячі іграшки м'які.
  • Дитячі гумові надувні іграшки.
  • Зубні щітки.
  • Мундштуки.
  • Бритвені машинки.
  • Помазки для гоління.
  • Гребінці, гребінці і масажні щітки.
  • Сурдини (для духових музичних інструментів).
  • Підборіддя скрипки.
  • Рукавички.
  • Тканини.
  • Мереживні тканини.
  • Килимові вироби.
  • Білизна.
  • Постільна білизна.
  • Трикотажу.
  • Товари в аерозольній упаковці.
  • Друковані видання.
  • Лінійні та листові металеві вироби, трубні вироби, пиломатеріали, ліпнини (плінтус, платформа), настільні матеріали (ДВП і ДСП, фанера) і скло, вирізані або вирізані до розміру, визначеного покупцем (замовником).
  • Аудіо-, відеокасети, диски для систем лазерного запису.
  • Вироби з натурального і штучного волосся (перуки).
  • Продукти для новонароджених (пелюшки, соски, пляшки для годування і т.д.).
  • Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки для нігтів і т.д.).
  • Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінних каменів, дорогоцінних каменів органогенного утворення і напівдорогоцінного каміння.

 

 

Цей список продуктів є вичерпним. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст.9 Закону (збережене пакування, етикетки, печатки, є розрахунковий документ і т.д.)

Повернення і обмін товару  можливий тільки в тому випадку, якщо зазначений товар не використовувався, зберігається його товарний вигляд, пломби, заводські етикетки, а також товарна квитанція або касовий чек, виданий покупцеві разом з цим товаром.

Щоб повернути придбаний у нас товар, потрібно написати заяву довільної форми, в якій вказати: номер замовлення, ПІБ, контактні дані, причину повернення або обміну. Будь ласка, надішліть копію заповненої заявки на повернення на електронну адресу: zakupka@good-dream.com.ua
Ми зв'яжемося з Вами протягом одного робочого дня і підтвердимо можливість обміну товаром і час прибуття кур'єра.

Дайте нашому кур'єру: • товар в комплектації; • заповнену заявку на повернення товару; • товарну квитанцію або касовий чек, який був отриманий Вами при покупці товару; • копію документа, що посвідчує особу, дані якого вказані в заяві на повернення (перша сторінка з фотографіями і сторінка з реєстрацією).

Зверніть увагу, що при поверненні товару кур'єрські послуги оплачуються покупцем відповідно до тарифів на доставку інтернет-магазину.

 

Обмін і повернення товарів неналежної якості

Якщо під час отримання та огляду товару ви виявили дефект (пляму, розірвану тканину або неповне обладнання), ви маєте право вимагати заміни товару.Якщо ви виявили дефект після отримання товару, необхідно написати скаргу (у вільній формі) із зазначенням моделі товару, контактних даних та опису проблеми та надіслати її на електронну адресу zakupka@good-dream.com.ua. Після цього оператор інтернет-магазину зв'яжеться з вами та уточнить час обміну.

Якщо товар має дефекти, які не описані в гарантійних випадках, наприклад, специфічний запах, невідповідність заявленим габаритам, потрібно написати скаргу (у вільній формі) із зазначенням моделі товару, контактних даних і опису проблеми і відправити її на електронну адресу zakupka@good-dream.com.ua. Після цього товар береться на експертизу.  якщо товар відповідає всім вимогам, експертиза і транспортні витрати оплачуються Вами.

Потрібна порада?

Якщо вам потрібно визначитись з вибором, напишіть нам на пошту

Задати питання

Допомогти знайти?

Якщо ви не знайшли те, що шукали, скористайтесь пошуком магазину

Новинки 2022

Новорічне оновлення асортименту вже тут,на нашому сайті!

Дивитись новинки